Επίσης ο μουσικοπαιδαγωγός Carl Orff, θεωρεί ότι η μουσική πρέπει να μαθαίνεται μέσα από το ρυθμό (το ρυθμό της μουσικής, του λόγου, της κίνησης). Έτσι στα πρώτα στάδια της μουσικής παιδείας, η κίνηση και η ελευθερία έκφρασης δημιουργούν μια ευχάριστη, ζωντανή και δημιουργική ατμόσφαιρα που ικανοποιούν άμεσα το παιδί, αλλά και μελλοντικά το όφελος είναι διπλό. Δηλαδή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες το παιδί να συνεχίσει να μελετά και να προοδεύσει σε κάτι που του είναι ευχάριστο και όσον αφορά το γνωστικό επίπεδο κατανοεί πολύ πιο εύκολα βασικές μουσικές έννοιες που έχει βιώσει μέσα από το σώμα του, γιατί η μάθηση έχει παγιωθεί μέσα από μια ενεργητική και δημιουργική διαδικασία.
Τα όργανα που χρησιμοποιούνται είναι ξυλόφωνα, μεταλλόφωνα και πολλά κρουστά. Το ρυθμικό στοιχείο τονίζεται συχνά με χτυπήματα χεριών, ποδιών και με ρυθμικούς βηματισμούς. Μεγάλο ρόλο παίζει, επίσης, το τραγούδι και η έρρυθμη ομαδική απαγγελία. Στο Ωδείο μας εφαρμόζεται αυτό το σύστημα, σε παιδιά ηλικίας από 5-7 χρονών με στόχο να διαπλάσουμε σαν άτομα με την ευεργετική επιδραση της μουσικής.
Η μουσική αγωγή είναι μια ευχάριστη δημιουργική δραστηριότητα, μια διαρκής εξερεύνηση της ανθρώπινης ψυχής, ένα αδιάκοπο ταξίδι σε ένα κόσμο ομορφιάς.